sobota, 15 kwietnia 2017

Organic Shop Mango z Kenii peeling do ciała

Cześć! Bardzo długo nie było wpisu, ale trwał u mnie remont domu i nie miałam dostępu do komputera. U mnie pogoda za oknem jest po prostu okropna, zimno i do tego jest strasznie wietrznie. Dzisiaj postanowiłam napisać co nieco o peelingu do ciała z firmy Organic Shop.




OPIS PRODUCENTA:

Mango z Kenii, peeling do ciała. Ten owocowy, aromatyczny peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu z mango i naturalnego cukru, delikatnie oczyszcza i regeneruje skórę sprawiając, że staje się ona miękka, jedwabiście gładka i zyskuje zdrowy wygląd. Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów. 

Sposób użycia: nanieść niewielką ilość produktu na wilgotną skórę, delikatnie wmasować, spłukać wodą. Aby uzyskać najlepszy efekt stosować 2-3 razy w tygodniu.

Cena: około 8-9 zł/ 250 ml.

Składniki:  Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Fruit Extract*, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, Linalool, Cl 77492.

MOJA OPINIA:

Peeling otrzymujemy w plastikowym przezroczystym pudełeczku z czarnym wieczkiem. Produkt bardzo łatwo wydostać z opakowania. Można się przyczepić, że opakowanie jest troszkę niehigieniczne, ponieważ za każdym użyciem wkładamy do niego dłoń. Kosmetyk bardzo ładnie rozprowadza się na skórze, jest dość zbity nie spływa z dłoni. Zapach jest po prostu obłędny, pachnie bardzo słodko, czuć mango. W składzie: sacharoza, czyli cukier(Sucrose), gliceryna(Glicerin), masło Shea(Butyrospermum Parkii Butter), organiczny ekstrakt z mango(Mangifera Indica Fruit Extract).





Peeling kupiłam w Kaflandzie, który od niedawna ma w swoim asortymencie kosmetyki firmy Organic Shop i nie żałuję, że się skusiłam na ten właśnie produkty. Peeling świetnie usuwa martwy naskórek, skóra jest po nim mięciutka i pięknie pachnie. Zapach jest naprawdę prześliczny, aż by się chciało go zjeść. Skład moim zdaniem także jest bardzo dobry, tym bardziej, że składniki pochodzą z naturalnych organicznych upraw. Bardzo polecam ten peeling!

Ocena:5/5

Znacie firmę Organic Shop? Może także używacie tego peelingu? 

Z okazji Świąt Wielkanocnych wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam, Marta.

31 komentarzy:

  1. Muszę się w końcu skusić na jakiś peeling z tej firmy. Widziałam ich pełno w Tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem zapachu. :-) Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten scrub, ma nieziemski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam jeszcze okazji przetestować tego produktu,chociaż jestem bardzo ciekawa:)
    Pozrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/04/ulubiency-kosmetyczni-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam tego produktu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O zapach mango i super cena, będę musiała go przetestować. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te peelingi organic shop ;-) To moje prawdziwe kosmetyczne niezbędniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiamy przeróżne masła czy peelingi! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NASZ BLOG-www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj używam peeligu z perfecty, ale ten strasznie mnie zaciekawił, chyba zmienie rossmann na kaufland :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam kilka dni temu dokladnei ten sam peeling, bo slyszalam juz o nim i bylam ciekawa;) uzylam go doppiero dwa razy i na razie mi się jak najbardziej podoba;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam tego produktu ale chętnie przetestuje :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego typu peelingi. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Very good post, Darling! I liked this products <3
    I will be happy with the blogging and mutual subscription (I subscribed to the Blogger) ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy peeling:D
    Uwielbiam je :D Na pewno pięknie pachnie:D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi dear! You have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno się skuszę na ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  19. produkt wydaję się bardzo ciekawy będę musiała wypróbować :)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie się na niego skuszę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I like organic shop, I have used some of their products, and I also had that one, they are amazing! :D


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O jeju uwielbiam tą markę, ostatnio zapragnęłam zamiany niemal wszystkich kosmetyków na kosmetyki naturalne! Z tej firmy uwielbiam peelingi kawowe.


    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie spotkałam się z ta marką, ale kiedy spotkam w sklepie - napewno kupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    http://marie-luis.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Peelingu akurat nie miałam, ale zachęca do przetestowania. Mam za to teraz maskę do włosów i sprawdza się super. :) Muszę kupić kiedyś.Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zaczynam obserwować :) Nie wiem czemu dopiero teraz trafiłam na ten blog, ale lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę kupić. Bardzo lubię ten zapach :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń