wtorek, 22 sierpnia 2017

Dermacos Krem matujący na dzień SPF15

Cześć! Bardzo często zmieniam kremy do twarzy, ponieważ nie każdy mi służy. Dzisiaj postanowiłam wspomnieć Wam o całkiem przyjemnym kremie firmy Dermacos.


OPIS PRODUCENTA:

Dzięki optymalnemu dobraniu składników aktywnych- olejek eteryczny z drzewa herbacianego, ekstrakty z kory wierzby i azeloglicina- krem: matuje i skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry, zmniejsza zmiany trądzikowy, łagodzi podrażnienia, poprawia kondycję i koloryt skóry, pozostawia ją świeżą oraz aksamitnie gładką w dotyku przez cały dzień.

SPOSÓB UŻYCIA: 

Krem delikatnie wmasować w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować rano po uprzednim oczyszczeniu twarzy żelem głęboko oczyszczającym i tonikiem z serii DERMACOS. Doskonały pod makijaż.

SKŁAD:

Aqua (Water), Cl 2-15 Alkyl Benzoate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Isohexadecane, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polypropylene, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glycerin, Propylene Glycol, Salix Alba (Willow) Bark Extract Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate SE, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetearyl Alcohol, Potassium Azeloyl Diglycinate, Octocrylene, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Saccharomyces/Silicon Ferment, Saccharomyces/Ma- gnesium Ferment Saccharomyces/Copper Ferment Saccharomyces/lron Ferment Saccharomyces/Zinc Ferment Zinc PCA, Melaleuca Altemifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, BHA, Limonene

CENA:  około 15 zł/50 ml

MOJA OCENA:

Krem otrzymujemy w plastikowej tubce z odkręcanym korkiem, dodatkowo krem znajduję się w kartonowym opakowaniu. Szata graficzna prosta, biało-zielona, przyjemna dla oka. Krem ma przyjemną konsystencję, dobrze rozprowadza się na twarzy. Zapach  kremu jest ziołowy, dość intensywny, nie każdemu może odpowiadać, mi nie przeszkadza. W składzie olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z kory wierzby, niestety skład jest dość spory i zawiera trochę konserwantów. 




Ogólnie krem ładnie zachowuje się na twarzy, nie warzy się, dość dobrze matuję. Zmniejszenia porów nie zauważyłam, tak samo jak zmniejszenia niedoskonałości, ale jako krem pod makijaż jak najbardziej się nadaję. 

OCENA:  4/5

Znacie ten krem? Pozdrawiam, Marta.


24 komentarze:

  1. Wydaje się być fajny ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jako baza pod makijaż może się sprawdzić :D

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie. Będę musiała go kupić i sprawdzić na mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaje się być ciekawy!
    Obserwuję!;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, ale ostatnio szukam czegoś do twarzy, więc może się skuszę:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny, również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problem ze świeceniem się, więc myślę, że u mnie by się sprawdził :D Obecnie używam krem rosyjski z serii Babuszki Agafii, też fajnie matuje.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam tego kremu, ani nie znalam tej firmy, jednak zaciekawiłas mnie swoją opinią tym bardziej, że zawsze szukam kremów matujących;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tym kremie :)
    ja przerzuciłam się na nawilżające, ponieważ wtedy podkład nie podkreśla mi aż tak suchych skórek :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, muszę wypróbować ten kosmetyk!
    zapraszam do komentowania i przekazywania swoich opinii, co jest dla mnie pomocne; justynaax.blogspot.com
    p.s obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że ten produkt mnie zaciekawił ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. kremu nie znałam, ale opinia bardzo przydatna, obserwuję :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Great photos and perfect product. I like it... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znała, nie używałam kremu, ale po twojej opinii kosmetyk wydaje się całkiem fajny. Może warto go przetestować :)

    Pozdrawiam
    Zuzanana

    OdpowiedzUsuń
  17. Po twojej opinii wydaje się fajny. Może go wypróbuję :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie korzystałam z niego, ale nie przepadam za takimi ziołowymi zapachami 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słysze o tym kremie
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Very interesting post and nice photo. So cute blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń


  21. In Chinese people's concept,Replica Breitling luxury is almost equivalent to greed, extravagance and waste.In fact, in the economic sense,Hermes handbags luxury is actually a kind of high-end consumption behavior, and there is no praise or criticism for it.From the perspective of social significance, it is an improvement of personal taste and quality of life. Economics defines luxury as an item where demand for it increases faster than income.It can be anything from ginseng to designer Swiss watches to luxury cars.





    OdpowiedzUsuń
  22. Good read and appreciate for sharing this.

    We are from Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.

    OdpowiedzUsuń